02 augustus 2007

Wat moet ik aan?

"Kom je vanavond barbecuen?" hoorde ik de stem van zijn moeder door de telefoon. Een betekenisvolle stilte volgde.
"Twee seconden mam," zei hij, en fluisterde "Barbecue bij mijn ouders. Heb je zin om mee te gaan?" Ik knikte zwijgend, en beefde van binnen.
"Ja, we komen met zijn tweeën. Maar dat was ook je bedoeling, of niet?" lachte hij. Zijn telefoon gaf kleine kreetjes van enthousiasme.

Even later probeerde ik me in een shirtje te wurmen waar ik strikt genomen niet direct meer in pas. Hij zat op de rand van het bed en zei "Ik zou nu ZO'N slechte grap kunnen maken. En die zou ook niet gemeend zijn. Maar ZO'N slechte grap brandt op mijn lippen."
"Kom maar," stak ik uitdagend de handen in mijn zij.
"Mag ik eerst een kus?"
"Dit zou best eens je laatste kunnen zijn."
"Ja, daarom zei ik het ook," grinnikte hij.
"Kom maar."
"Doe je dàt aan naar mijn ouders??!!"

Ik lachte, maar het zaadje van twijfel was gezaaid. Hij is nu weg en haalt me later vanavond op.

Ik heb al vier verschillende outfits gepast.

7 opmerkingen:

CeeBee zei

ohhhh, wat een foute- edoch briljante - grap:)

Anoniem zei

Mogen we weten wat het winnende outfitje wordt?

E.

Unknown zei

Wie is het....
Wie haalt je op...

Dát wil ik weten. ;-)

Anoniem zei

Martin, pay attention! ;-)

E.

Anoniem zei

De winnende outfit weet ik, ik ben nu alleen nog maar benieuwd of je het witte deel vrij hebt kunnen houden van BBQ-saus.....
Ilse

Anoniem zei

Prachtig stukje, haha...ik ben ook wel benieuwd naar wat je tóen aanhad ;-)

Anoniem zei

Hahaha! Wat geweldig beschreven! Heerlijk.
Maarruh... wat heb je nu aangedaan? ;-)