26 augustus 2007

Bij de kassa van de Appie

Hij keek me aan, zag mijn ongewassen haar. Zijn blik reisde naar beneden en bleef hangen bij mijn broek. Ik zag hem kijken en peinzen. Mijn broek die niet past, die veel te lang is en afzakt. Mijn slippers eronder. Mijn halfgelakte teennagels. De verfspatten op mijn wreef. "Lekker aan het klussen?" zei hij. Ik knikte en liet mijn verfvingers zien. Hij lachte en keerde zich weer naar zijn boodschappen.

Niet voor lang. Zijn blik raakte mijn buik, ontbloot in het iets te korte verfshirtje in combinatie met afzakkende verfbroek.
"Nieuwe kamer aan het opknappen?"
"Nee, daar ben ik inmiddels iets te oud voor. Gewoon lekker huisje opknappen."
"Ah! Nou, het is er wel mooi weer voor. Succes ermee hè!"
"Ja, dankuwel."

"Pàhap! Mòest dat nou?" zei zijn circa vijftienjarige dochter, nadat ze hadden afgerekend.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaha!

E.

Anoniem zei

Hihihi! Je hebt het geweldig opgeschreven!

Anoniem zei

"Ze zeggen wel eens mevrouw tegen me, maar ik geloof er nog niet zo in."
;-)

Anoniem zei

Haha! Wat een fijne viezerik!

Gonda zei

Flirtende vaders, dat is not done in bijzijn van tienerdochters :-)